یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166583
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
ساوه

حوزه/سردار عمو مهدی بیان کرد: امروز مسئله ولایت که اساس نظام اسلام است مهمترین نقطه ای است که در تیررس دشمنان قرار دارد و آنها جهت خدشه دار کردن این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،نشست بصیرتی _سیاسی با حضور سردار عمو مهدی فرمانده سپاه روح اله،امروز در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان ساوه با حضور طلاب و بسیجیان برگزار شد.

سردار عمو مهدی با اشاره به خطبه غدیر و تاکید بر خواندن و تبیین آن گفت: امروز مسئله ولایت که اساس نظام اسلام است مهمترین نقطه ای است که در تیررس دشمنان قرار دارد و آنها جهت خدشه دار کردن این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و اگر امروز ما موشکافانه روی مسئله ولایت کار کنیم، بحث کنیم و تبیین کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های شاخص رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، شهید رئیسی را شهید بهشتی دیگر دانست و گفت:هردو عزیز بزرگوار ویژگی هایی مشترک همچون استکبار ستیزی، ولایی بودن ؛مردمی بودن و توجه به محرومین را دارا بودند.

سردار عمو مهدی با اشاره به انتخابات، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی و پای کار آمدن مردم بود که به ثمر نشست و اگر این ثمر تا به امروز پابرجاست، بخاطر این بوده که مردم در هر شرایطی پای کار هستند و از این بعد نیز با روشنگری های شما بسیجیان، پای این انقلاب خواهند ایستاد و فتنه های دشمنان دفع خواهد شد.

وی افزود: انتخابات پیش رو، دو بعد دارد که یک بعد آن انتخاب یک رئیس جمهوراصلح، ولایی، فعال، پرکار، انقلابی و آگاه به مبانی انقلاب که شما بسیجیان باید با تبیین و ترویج و بیان معیارهای انتخاب صحیح در این امر مشارکت داشته باشید و دومین بعد انتخابات که برای ما حائز اهمیت می‌باشد و چشم دنیا به آن دوخته شده این است که چقدر از جمعیت ایران در انتخابات شرکت می کنند و چقدر نظام حاکم خود را قبول دارندیعنی میزان مشارکت فارغ از نتیجه بسیار مهم است.

وی با بیان سخن رهبری درباره سطح و جایگاه بسیج « بسیج ازمردم با مردم و برای مردم است» اظهار داشت: با توجه به آن که دشمنان ایران شبانه روزی کار می کنند اعم از فعالیت های فرهنگی، فکری، اعتقادی، ادراکی و شناختی، وظیفه ما را سنگین‌تر می کند بسیجیان باید با تمام تلاش در عرصه روشن سازی فعالیت کنند و در اصل شأن بسیجی این است که سطح آگاهی جامعه را بالا ببرد یعنی کاری کند که مردم به آن حد از آگاهی برسند،سطح جامعه را ببینند،مناظره ها را ببینید و با توجه به آنها فرد اصلح را انتخاب کنند.

سردارعمو مهدی در پایان گفت:چشم تمام مستکبرین و مستضعفین به این انتخابات دوخته شده است و منتظرند که ببینند نتیجه انتخابات چه می شود پس ما باید در این روزهای پایانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و جهت حضور و شرکت مردم در انتخابات، مخصوصا قشر خاکستری بسیار کار کنیم و با آگاه سازی و جهاد تبیین افراد را به هوش کنیم تا بدانند که حضور آنها چقدر تاثیر گذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha